WinRAR 3.93 Final + WinRAR 4.00 Beta 5
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 

معروفترین نرم افزار فشرده سازی فایل ها WinRAR

WinRAR 3.93 Final + WinRAR 4.00 Beta 5 محصول شرکت RarLabs یكی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج كند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.




WinMount 3.5.0114 + Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


نرم افزار WinMount 3.5.0114 قادر است فایل های فشرده با پسوند ZIP ،7z ،Rar را در یک درایو مجازی باز کند و شما می توانید بدون این که فضایی از هارد دیسک رایانه اشغال شود، به محتویات آن ها که ممکن است یک فیلم، بازی و یا نرم افزار باشد دسترسی پیدا کنید. کار با این برنامه بسیار ساده است. شما می توانید همانند یک درایو هارد دیسک وارد آن شده، به محتویات آن چیزی اضافه کرده، چیزی را حذف کنید و یا فایل های موجود در آن را اجرا کنید. کاربرد دیگر این برنامه در باز کردن تصاویر ساخته شده از CD ها و DVD  ها می باشد. توسط این برنامه تصاویر CUE, BIN, CCD, BWT, MDS, CDI, PDI B5T را در درایو مجازی باز کرده و به محتویات آنها دسترسی پیدا کنید. به جای اینکه فایل های فشرده را برای استفاده از حالت فشردگی خارج کنید می توانید با استفاده از این برنامه آنها را به صورت یک درایو USB یا یک CD-ROM مجازی مورد استفاده قرار دهید. با این برنامه حتی می توانید Image پشتیبان برنامه Norton Ghost را هم بخوانید تا بتوانید فایل خاصی را بدون برگرداندن کل اطلاعات بدست آورید. همچنین می توانند با استفاده از ابزارهای موجود در نرم افزار اقدام به تهیه فایل های آرشیو نیز نمایند. در این نرم افزار کاربران از امکانات متعدد مدیریتی و ساخت فایل های آرشیوی برخوردار می باشند. این نرم افزار توسط شرکت WinMount International برای استفاده کاربران ساخته شده است. پشتیبانی از فرمت های مختلف Image فایل ها یکی دیگر از مزیت های این نرم افزار محسوب می شود.  نرم افزار Winmount هم اکنون قابلیت پشتیبانی  از فایل های PACK شده را نیز دارد. این برنامه همچنین از فایل های با فرمت WIM نیز پشتیبانی می کند.

 


WinArchiver 2.2 + Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


 

نرم افزار WinArchiver 2.2 ابزاری پیشرفته و قابل اعتماد به منظور اجرا، ساخت و مدیریت فایل های آرشیوی می باشد. از انواع مختلف فرمت های آرشیوی مانند zip ،rar ،7z ،iso و سایر فرمت های مشهور پشتیبانی می کند. به علاوه به کمک این نرم افزار می توان فایل آرشیو را بر روی یک درایو مجازی مانت کرد. WinArchiver از انواع فایل های زیر پشتیبانی می کند:
.zip (WinZip Files), .rar (WinRAR Files), .7z (7z Files), .mzp (Mountable Archive), .iso (CD/DVD Image File), .001 (7z Sub Volume), .arj, .bz2, .bzip2, .gz, .gzip, .tar, .taz, .tbz, .tbz2, .tgz, .tpz, .cab, .cpio, .deb, .lha, .lzh, .rpm, .split, .swm, .wim (Windows Imaging File), .z, .daa (PowerISO File), .bin, .cue, .mdf, .mds, .ashdisc, .bwi, .b5i, .lcd, .img, .cdi, .cif, .p01, .pdi, .nrg (Nero Disc Image), .ncd, .pxi, .gi, .fcd, .vcd, .c2d, .dmg (Apple Disc Image), .bif, .ima, .flp, .uif (MagicISO File).

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinArchiver:
- پشتیبانی از انواع فرمت های معروف فایل های آرشیو
- اجرا و استخراج فایل های آرشیو
- ساخت فایل با فرمت های zip ،7z ،iso ،mzp از روی فایل های موجود در هارد دیسک
- ویرایش فایل های آرشیو
- پشتیبانی از نام های فایل یونی کد
- قابلیت مانت کردن فایل آرشیو بر روی درایو مجازی
- پشتیبانی از Windows Explorer
- پشتیبانی از چند حجمی، رمزنگاری و ...
- و ...





WinZip Pro 15.0.9334 + Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




معروفترین ابزار فشرده سازی WinZip 14.5 Build 9095WinZip Pro 15.0.9334 برنامه مفیدی که با فشرده کردن انواع فایل ها، کار نقل و انتقال فایل ها را بسیار آسان و با صرفه میکند، تقریباً تمام فایل هایی که از طریق اینترنت یه اشتراک گذاشته می شوند به نوعی فشرده می شوند. تا به آسانی قابل دریافت باشد، Winzip با پشتیبانی از تمامی فورمت های رایج فشرده سازی یکی بهترین هاست، این برنامه قادر به بازگشایی فایل های فشرده به فورمت های (TAR, gzip, UUencode, BinHex, MIME. ARJ, LZH, ARC) میباشد. اگرچه با آمدن ویندوز ایکس پی قابلیت بازگشایی فایل های فشرده به فورمت Zip در ویندوز گنجانده شد ولی با نصب این برنامه شما امکانات بسیاری در کار با فایل های فشرده پیدا خواهید کرد.



WinMount 3.4.1225 مدیریت فایل های فشرده
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


نرم افزار WinMount قادر است فایل های فشرده با پسوند ZIP ،7z ،Rar را در یک درایو مجازی باز کند و شما می توانید بدون این که فضایی از هارد دیسک رایانه اشغال شود، به محتویات آن ها که ممکن است یک فیلم، بازی و یا نرم افزار باشد دسترسی پیدا کنید. کار با این برنامه بسیار ساده است. شما می توانید همانند یک درایو هارد دیسک وارد آن شده، به محتویات آن چیزی اضافه کرده، چیزی را حذف کنید و یا فایل های موجود در آن را اجرا کنید. کاربرد دیگر این برنامه در باز کردن تصاویر ساخته شده از CD ها و DVD  ها می باشد. توسط این برنامه تصاویر CUE, BIN, CCD, BWT, MDS, CDI, PDI B5T را در درایو مجازی باز کرده و به محتویات آنها دسترسی پیدا کنید. به جای اینکه فایل های فشرده را برای استفاده از حالت فشردگی خارج کنید می توانید با استفاده از این برنامه آنها را به صورت یک درایو USB یا یک CD-ROM مجازی مورد استفاده قرار دهید. با این برنامه حتی می توانید Image پشتیبان برنامه Norton Ghost را هم بخوانید تا بتوانید فایل خاصی را بدون برگرداندن کل اطلاعات بدست آورید. همچنین می توانند با استفاده از ابزارهای موجود در نرم افزار اقدام به تهیه فایل های آرشیو نیز نمایند. در این نرم افزار کاربران از امکانات متعدد مدیریتی و ساخت فایل های آرشیوی برخوردار می باشند. این نرم افزار توسط شرکت WinMount International برای استفاده کاربران ساخته شده است. پشتیبانی از فرمت های مختلف Image فایل ها یکی دیگر از مزیت های این نرم افزار محسوب می شود.  نرم افزار Winmount هم اکنون قابلیت پشتیبانی  از فایل های PACK شده را نیز دارد. این برنامه همچنین از فایل های با فرمت WIM نیز پشتیبانی می کند.



PowerArchiver 2010 11.71.03
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


شما با نرم افزار PowerArchiver 2010 11.71.03 می توانید بر تمامی فرمت های فشرده سازی 7ZIP, ZIP, CAB, LHA (LZH), TAR, TAR.GZ, TAR.BZ2, BH, RAR, ARJ, ARC, ACE, ZOO, GZ و BZIP2 مدیریت کنید. منظور از مدیریت همان فشرده سازی با تنظیمات کامل (پسورد گذاری، خصوصی سازی عملیات و ...) می باشد. این نرم افزار با محیط بسیار ساده و زیبایی که دارد دیگر نیازی به آموزش ندارد.




WinRAR 3.93 Final + WinRAR 4.00 Beta 4
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




 

معروفترین نرم افزار فشرده سازی فایل ها WinRAR

WinRAR محصول شرکت RarLabs یكی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج كند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.